پویان باطری اصفهان

امداد باتری رایگان در اصفهان​​​​​​​

باتری فروشی اصفهان - باتری ماشین اصفهان - لیست باتری فروشی های اصفهان - قیمت باطری اتومبیل در اصفهان - نمایندگی باطری در اصفهان - نمایندگی باتری اصفهان - قیمت انواع باطری در اصفهان - امداد باطری در اصفهان - نمایندگی باطری ماشین در اصفهان - باطری اصفهان - باطری سازی اصفهان - باتری کره ای اصفهان - باتری کره ای اصفهان - باتری سپاهان اصفهان - باطری ماشین دلکور اصفهان - بهترین باطری اتمی ایرانی در اصفهان - نمایندگی صبا باتری اصفهان - فروش اینترنتی صبا باتری - نمایندگی صبا باتری جنوب اصفهان - نمایندگی باطری شادن - قیمت باطری کره ای - قیمت باطری شادن خرید انواع باتری ماشین - خرید و فروش باتری ماشین - فروش عمده و تک باتری ماشین - نمایندگی فروش باتری اتمی کره ای و ایرانی - باتری اتمی شرکت صبا باتری - باتری ups - باتری ماشین های سایپا - باتری ماشین های ایران خودرو - باتری ماشین های پارس خودرو - باتری ماشین های جک موتورز - باتری ماشین های کیا موتورز - باتری ماشین های هیوندا - باتری ماشین های ام جی - باتری ماشین تویوتا.پویان باطری.پویان باتری

تقویت اتصال بدنه خودرو و مزایا /کابل مناسب اتصال بدنه خودرو

 تقویت اتصال بدنه خودرو و مزایای آن برای خودرو


نمایندگی باتری های سواری و سنگین در اصفهان   (pooyan battey.ir) 09137118985


نمایندگی و فروش باتری های اتمی  دراصفهان_ امداد باتری شبانه روزی رایگان 

 

 

 

            

             

 

 

خودرو هایی که مصرف برقشان زیاد است و مدام از کولر یا چراغ های پر مصرف استفاده می کنند، با تقویت اتصال بدنه، می توانند قدرت خودرو را بالا ببرند. این امر موجب می شود که توان موتور همانند قبل بالا باشد.

 

می دانیم که برای برق کشی در یک خودرو، سیم مثبت مصرف کننده به قطب مثبت باطری متصل می شود و سیم منفی مصرف کننده به بدنه ی خودرو متصل می شود و از طرفی قطب منفی باطری به بدنه گیربکس متصل شده تا از سیم کشی اضافی در سیستم جلوگیری شود و بتوان از تنه ی موتور برق گرفت!

 

این نکته بسیار مهم است، زیرا اگر قطب منفی به خوبی کار خود را انجام ندهد باعث می شود که برق به خوبی به مصرف کننده نرسد و باعث اختلال در سیستم کاری خودرو شود.

همانطور که گفته شد، سیم مثبت مصرف کننده به قطب مثبت به صورت مستقیم متصل است و احتمال خرابی بسیار کمی را داراست اما قطب منفی باتری که به بدنه گیربکس متصل است باعث می شود بعضی مواقع برق به خوبی در جریان نباشد وهمه ی توان مورد نیاز مصرف کننده، به آن نرسد،پس باید اقدام به تقویت قطب منفی باتری یا اتصال بدنه خودرو کرد! مزایای این روش بازدهی بالا و هزینه ی کم آن است.

 

 

 

مواردی در خصوص تقویت اتصال بدنه خودرو:

 

کابل تقویت اتصال بدنه مخصوص چه خودرو هایی می تواند باشد؟

خودرو هایی که دارای سیستم های صوتی می باشند.

خودرو هایی که آمپر خروجی باتری آنها ضعیف است.

خودرو هایی که مدام کولر آنها روشن می باشد.

خودرو هایی که از سیستم چراغ های پر مصرف و پر توان استفاده می کنند.

خودرو هایی که در آب و هوای گرم حرکت می کنند و اکثر اوقات فن خودرو در حال کار کردن است.


مزایای تقویت اتصال بدنه

 

۱-پرنور شدن چراغ ها بدون افت در زمانی که فن خودرو شروع به کار کند.
۲-عدم پرپر کردن نور چراغ ها.
۳-عدم افت قدرت در خودرو و همچنین عدم افزایش مصرف سوخت.
۴-ارسال درست پارامتر های سنسور ها به ecu و گرفتن پاسخ دقیق از ecu.
۵-عدم کپ کردن خودرو در زمانی که کولر شروع به کار می کند

 


 

نکاتی مهم درباره سرویس و تقویت کابل منفی اتصال بدنه و موتور


تقریباً همه ما از اهمیت کابل اتصال منفی خودرو غافل هستیم و معمولاً با گذشت زمان و یا در پی نصب تجهیزات و آپشن‌های اضافی برای ماشین با مشکلات عجیبی روبرو می‌شویم.
مثلاً زمانی که خودرو روشن است، همزمان با روشن کردن چراغ‌های جلو و یا با روشن کردن کولر، افت مشهود قدرت موتور و یا لرزش آن را حس می‌کنیم، و یا امکان دارد که ببینید باتری ماشین خوب شارژ نمی‌شود زود شارژ خالی می‌کند و حتی امکان دارد که شیشه‌های خودرو نسبت به قبل با سرعت کمتری بالا روند.
خوب در اینطور مواقع واکنش شما چیست؟ احتمالاً اولین کاری که می‌کنید این است که ماشین را پیش مکانیک برده و ایشان هم احتمالاً رای به تعویض باتری و یا سرویس دینام خودرو می‌دهد.
ولی بدانید که اتصال منفی خودروی شما بر بدنه و بر موتور دچار ضعف شده است که شما می‌بایستی اولاً کابل اتصال منفی را باز کرده و جای اتصال آن بر باتری و بر بدنه موتور و بدنه خودرو (که جای اتصال آن برای هر خودرو فرق می‌کند) را تمیز کرده و دوماً با بررسی خود کابل، اگر ضعیف شده باشد، خود کابل را هم تعویض کنید.

 


طول این کابل بصورت تقریبی ۳۰ یا ۴۰ سانتیمتر است. برای تعویض کابل، میتوانید از کابل‌های آماده موجود در بازار و یا از کابل جوشکاری استفاده کنید. حتی اگر کمی فنی باشید می‌توانید این کابل را با استفاده از سیم برق ساختمان هم درست کنید. به این صورت که روکش حدوداً ۲ متر سیم برق را جدا کرده و آنرا همراه با تابانیدن و تا کردن‌های همزمان و متوالی، به یک کابل کوچک و ضخیم تبدیل کرده و کابل را با نوار جسب برق بصورت دقیقی پوشش ضخیم داده و دو سر آنرا هم با هویه و لحیم به بست دلخواه پیچی و یا پرسیِ کابل شو وصل کنید.
ولی در کل اگر از عمر خودروی شما حدوداً ۳ یا ۴ سال می‌گذرد و حتی اگر بصورت ظاهری مشکلی هم ندارد، حتماً با بررسی دقیق اتصالات و با انجام این سرویس، استهلاک عمومی خودروی خودتان را پایین آورده و از بهتر شدن احوالات عمومی خودرو لذت ببرید

 


 

نصب کابل تقویت منفی باتری باید بادقت و اصولی انجام شود. در ادامه، مراحل نصب کابل تقویت منفی باتری را بررسی می‌کنیم:

  1. قبل از شروع هر کاری بر روی سیستم برق خودرو، ابتدا منبع تغذیه (باتری) را قطع کنید. این کار باعث جلوگیری از بروز هرگونه حادثه الکتریکی می‌شود.
  2. محل مناسب نصب کابل تقویت منفی باتری را تعیین کنید. این محل باید به زمین (مثلاً بدنه خودرو یا نقطه زمین تعیین‌شده توسط تولید‌کننده خودرو) متصل شود.
  3. نقاط اتصال بین بدنه خودرو و کابل تقویت منفی را تمیز و همه آثار چربی، روغن، خاک و زنگ‌زدگی را پاک کنید.
  4. توصیه می‌کنیم از دستکش‌های محافظ استفاده کنید تا دست‌تان به‌طور مستقیم با باتری یا قطعات دیگر در تماس نباشد.
  5. یک طرف کابل تقویت منفی را به سوکت منفی باتری و طرف دیگر کابل را به زمین (بدنه خودرو یا نقطه زمین تعیین‌شده توسط تولیدکننده خودرو) متصل کنید. برای اتصال از پیچ و مهره استفاده کنید و مطمئن شوید که اتصال محکمی دارید.
  6. بعد از نصب کابل تقویت منفی باتری، دوباره اتصالات را بررسی و اطمینان حاصل کنید که همه قطعات درست و محکم متصل شده‌اند.
  7. پس از نصب کابل، منبع تغذیه را دوباره وصل و عملکرد سیستم برق خودرو را بررسی کنید. مطمئن شوید که همه سیستم‌ها و تجهیزات الکتریکی درست کار می‌کنند.

کابل تقویت اتصال بدنه خودرو

کابل تقویت اتصال بدنه مخصوص چه خودرو هایی می تواند باشد؟ 

خودرو هایی که دارای سیستم های صوتی می باشند.
خودرو هایی که آمپر خروجی باتری آنها ضعیف است.
خودرو هایی که مدام کولر آنها روشن می باشد.
خودرو هایی که از سیستم چراغ های پر مصرف و پر توان استفاده می کنند.
خودرو هایی که در آب و هوای گرم حرکت می کنند و اکثر اوقات فن خودرو در حال کار کردن است.


 

{پویان باطری}. امداد و ارسال 24 ساعته و شبانه روزی

در اصفهان کاملا رایگان

شماره تماس 09137118985 

باطری سیار در سطح شهر.

ادرس اصفهان خ بزرگمهر. خ امام سجاد.نبش ک 38.  باطری فروشی  پویان باطری

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید